Silivri Özel TÜRAM Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde düzenlenen mezuniyet töreni, öğrenciler ve aileleri için unutulmaz anlara sahne oldu. Mezuniyet heyecanının yaşandığı programa Silivri Belediyesi Başkan Vekili Yalçın Ekici, TÜRAM Lisesi Kurucu Temsilcisi Erkut Uysal, Okul Müdürü Mualla Varlıoğlu, CHP'li Silivri Belediye Meclis üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Başkan Balcıoğlu'nun Mesajını İletti
Törende konuşan Silivri Belediyesi Başkan Vekili Yalçın Ekici, Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu'nun selamlarını ve başarı dileklerini mezun öğrencilere iletti.
Ekici, Başkan Balcıoğlu'nun mesajını paylaşarak, "Sevgili gençler; sizler bu ülkenin umudusunuz, yarınlarısınız. Demokrasiye, adalete, özgürlüğe ve Cumhuriyet'e inanan gençler olduğu sürece Türkiye'nin geleceği aydınlık olacaktır." ifadelerini aktardı.
Gençlerin yeni bir yaşam yolculuğuna çıktığını belirten Ekici, mezunlardan üreten, sorgulayan, vicdanlı ve adalet duygusunu her zaman koruyan bireyler olmalarını beklediklerini söyledi.
Ekici, "Cumhuriyet'in ışığında, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün gösterdiği çağdaş yolda yürüyerek hem ailelerinizi hem de ülkemizi gururlandıracağınıza inanıyorum. Bu anlamlı günde emek veren öğretmenlerimizi ve evlatlarını bugünlere getiren ailelerimizi kutluyor, tüm mezunlarımıza başarılarla dolu bir gelecek diliyorum." dedi.
Başarılı Öğrenciler Ödüllendirildi
Mezuniyet töreninde okulda dereceye giren öğrenciler de ödüllendirildi. Okul birincisi Neslihan Arslan, ikincisi Sude Nur Aksom ve üçüncüsü Utku Salih Can'a başarı plaketleri ile Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu adına hazırlanan hediyeler, Başkan Vekili Yalçın Ekici tarafından takdim edildi.
Okul Birincisi Adını Kütüğe Çaktı
Bu yıl 30 öğrencinin mezun olduğu TÜRAM Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde geleneksel okul kütüğüne isim çakma töreni de gerçekleştirildi. Okul birincisi Neslihan Arslan, Başkan Vekili Yalçın Ekici ile birlikte adını okul kütüğüne çakarak mezuniyetin simgesel anlarından birini yaşadı.
Program kapsamında geleneksel bayrak ve flama devir teslim töreni de yapıldı. Mezun olan 12'nci sınıf öğrencileri, okul flaması ile Türk bayrağını 11'inci sınıf öğrencilerine alkışlar eşliğinde teslim etti.
Okul Müdürü Varlıoğlu'ndan Öğrencilere Tebrik
Törende konuşan Okul Müdürü Mualla Varlıoğlu ise dört yıl önce eğitim yolculuğuna birlikte başladıkları öğrencileri mezun etmenin gururunu yaşadıklarını ifade etti.
Varlıoğlu, mezun olan öğrencilere yeni hayatlarında başarılar dileyerek, geleceğe umutla bakmaları gerektiğini vurguladı.
Diplomaların verilmesinin ardından öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini aileleri ve öğretmenleriyle birlikte kutladı. Duygusal anların yaşandığı tören, bol bol hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.




